Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Αλκοολικός

Καλησπέρα, Καλησπέρα... Μερικές φορές δεν χρειάζετε να παλέψεις με τους φόβους σου. Πολύ απλά να το παραδεχτείς. Αν παραδεχτείς πως είσαι αλκοοολικός, τότε αυτόματα δεν είσαι. Φαίνετε πολύ απλό, αλλά στην ουσία δεν είναι καθόλου. Όταν κάτι φαίνεται τόσο απλό, είναι πάρα πολύ δύσκολο και όταν κάτι φαίνεται δύσκολο, είναι τόσο απλό. Θυμάμαι σε μια συνάντηση μου με κάποιον θείο μου και ενώ την προηγούμενη νύχτα είχα πιει πάρα πολύ, του είπα πως ένιωθα χάλια με το ποτό και πως με ενοχλεί πάρα πολύ. Εκείνος με κοίταξε και μου είπε: άμα σε ενοχλεί το ποτό, μην πίνεις. Έτσι και εγώ θέλω να το παραδεχτώ έστω και από εδώ, από το μπλοκ μου: Είμαι αλκοολικός. Δεν μπορώ να πω πως έπινα και κάθε μέρα η κάθε νύχτα, (πάρτε το όπως θέλετε). Απλά θα πω πως όταν έπινα, ειλικρινά δεν μπορούσα να σταματήσω. Ντρέπομαι πάρα πολύ με τον εαυτό μου, αλλά μην με δείξετε και με το δάχτυλο σας. Τώρα το ξέρετε, σημασία δεν έχει τι έκανα ως τώρα. Σημασία έχει πως πρέπει να τελειώσει ΕΔΏ!!! Αν ξέρετε κάποιον ο οποίος είναι αλκοολικός, απλά προσπαθήστε να τον κάνετε να το παραδεχτεί όπως κι εγώ. Ευχαριστώ που με διαβάσατε, καλή συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου