Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Μουσικές μπλε επιλογές...

Δεν σε ξέρω φιλαράκο μου, αλλά αφού τα κατάφερες, να μου την προσέχεις...



Καλησπέρα, καλησπέρα...
Τελικά η μοίρα δεν ξέρεις ποτέ τι σου επιφυλάσσει. Γιαυτό και αν κάτι το κυνηγάς  ίσων και να μην το πιάσεις ποτέ. Το θέμα βέβαια είναι να αποδεχθείς αυτά που σου συμβαίνουν και να προχωρήσεις...
Γιαυτό και εγώ για πρώτη φορά, αλλά και καλή. Θα ρίξω όλους μου τους εγωισμούς και θα αφιερώσω στα μικρά μας πιτσουνάκια ένα κομμάτι...
Κυρίως στο παλικάρι. Δεν σε ξέρω φίλε μου, αλλά θέλω να την προσέχεις  Μάλλον εσύ την έχεις κερδίσει. Σου εύχομαι τα καλύτερα... Μόνο αγάπη πρέπει να προσφέρουμε σε αυτόν το κόσμο, για να γίνει λίγο καλύτερος...




Και εσύ μικρούλα μου, άκουσε αυτό το κομμάτι καλά... Θυμήσου πως κάποτε, ένα υπέροχο καλοκαιράκι που ήμασταν αγκαλιά, μου το είχες βάλει και το άκουγα... Πως αλλάζει ε;;;
Τώρα σου βάζω να το ακούσεις εγώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου