Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι...


Καλησπέρα, καλησπέρα...

Τελικά υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι. Θα αναρωτιέστε φυσικά για ποιους μιλάω...
Θα ξεκινήσω την περιγραφή με μια μικρή ιστορία που είναι αληθινή:
Μια δευτέρα στις αρχές του Οκτωβρίου του 2012,  έτυχε να μην δουλεύω και πήγα να ταχτοποιήσω μια υπόθεση στην μισητή για όλους μας ΔΕΗ!
Καθώς πήγαινα, είχα στο μυαλό μου να κάνω μια στάση στο ΤΕΙ της Ηγουμενίτσας και να πιω ένα καφέ στο κυλικείο του κτιρίου. Ο σκοπός μου σαφείς, πολύ απλά να γνωρίσω καινούριους ανθρώπους. Αφού παρήγγειλα ένα καφέ, βρήκα έναν γνωστό μου ανάμεσα στον κόσμο. Καθότανε με μια φοιτήτρια και έπιναν και αυτοί καφέ. Φυσικά και δεν έχασα χρόνο και κάθισα μαζί τους. Η φοιτήτρια είχε ένα laptop και από ότι άκουγα απασχολούταν με το facebook. Την γνωστή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης.
Αφού ρώτησα το όνομα της και την γνώρισα καλύτερα, ήθελα να της πω πως γράφω ιστορίες και ποιήματα και ήθελα να της δείξω και το blogspot μου. Επίσης της πρότεινα να γίνουμε και φίλοι στο facebook.
Η Κωνσταντίνα δέχτηκε με χαρά και ρώτησε πως είναι το όνομά μου στο facebook. Της είπα πως εκεί λέγομαι Βασίλειος Μιχαήλ Βασιλείου. Για κάποιον λόγο όμως, το πληκτρολόγιο της δεν γυρνούσε στα Ελληνικά (τυχαίο); Της πρότεινα να πάω κοντά της και να δω μήπως μπορέσω και το φτιάξω, μιας και έχω αρκετές γνώσεις πληροφορικής. Πήγα κοντά της, αλλά δεν μπόρεσα να το φτιάξω. Τελικά έγραψα στην αναζήτηση του facebook το όνομά μου με λατινικούς χαρακτήρες και με έβγαλε. Αμέσως μπήκα στο προφίλ μου και ενώ ήμουν έτοιμος να πατήσω προσθήκη φίλου, με μία νευρική κίνηση μου έσπρωξε το χέρι μακριά.
- Αυτός είσαι εσύ;
- Ναι, σε ενοχλεί κάτι;
- Ναι, κάτω από το όνομα σου γράφει Έλληνας.
- Και; αφού Έλληνας είναι, δεν είσαι Ελληνίδα; Μήπως προσλήφθηκες;
- Δεν προσβλήθηκα  απλά δεν μου αρέσουν αυτοί που βάζουν Ελληνικές σημαίες και το παίζουν Ελληνάρες. Επειδή έτυχε να γεννηθούμε στην Ελλάδα;;;


Δεν θα συναινέσω άλλο αυτόν τον τυχαίο για μένα διάλογο. Είμαι Έλληνας και δεν ντρέπομαι σε καμία περίπτωση να το δείξω. Δεν έτυχε να γεννηθούμε στην Ελλάδα. Γεννηθήκαμε στην Ελλάδα και  ο σκοπός μας είμαι να την προστατέψουμε από τους ξένους κατακτητές και να συνεχίσουμε να κρατάμε παραδώσεις, ήθη και έθιμα. Να συνεχίσουμε την διάσωση της Ελληνικής γλώσσας  που έχει πάθει τόσα πολλά στο πέρασμα του χρόνου...
Δεν είμαι ούτε ειδικός ούτε θέλω να το παίξω. Δεν ντρέπομαι να το πω πως είμαι πατριώτης  Αν δεν είμαστε πατριώτες, η Ελλάδα μας θα γίνει μπουρδέλο!!! Είδει είμαστε στα σκατά με τους δοσύλογους που μας κυβερνάνε...
Κλείνω με αγάπες και φιλιά στους δήθεν αντιρατσιστές, αριστερούς και παγκοσμιοποιημένους και ακούστε το παρακάτω βιντεάκι... Είναι η απάντηση σε όλα σας τα ερωτήματα:




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου