Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Η δική μου Ελένη 2

Η δική μου Ελένη 2




Ήταν νύχτα
Και εγώ βάδιζα στον δρόμο μου
Ξαφνικά είδα ένα τριαντάφυλλο
Στην άκρη του δρόμου μου

Έσκυψα και το πείρα
Το μύρισα κα μου θύμισε εσένα
Τότε κατάλαβα
Πως έπρεπε να γράψω για σένα

Πήγα σπίτι μου
Πήρα χαρτί και μολύβι
Μύρισα το τριαντάφυλλο
Και σε φανταζόμουν με αυτό στολίδι

Ήταν πριν από πολύ καιρό
Όταν σε είχα πρωτογνωρίσει
Είχα φτιάξει έναν όμορφο κόσμο για μάς
Τον οποίο τον είχα αγαπήσει

Έκανα όνειρα
για σένα Ελένη
Όμως εσύ δεν τα δέχτηκες
Ήσουν αγχωμένη

Ήθελα ένα τρίωρο
Για να ξαναπατήσω στα πόδια μου
Το είχα όμως δεν σταμάτησα εκεί
άρχισα να ξαναβρίσκω τα λόγια μου

Ήθελα τόσο πολύ
Να συνεχίσω
Αυτό που άρχισα
Στη μέση να μην το αφήσω

Σου έδωσα ένα λεπτό
Όμως με απέρριψες
Αυτόν τον όμορφο κόσμο
Που είχα φτιάξει τον διέλυσες

Τώρα να ξέρεις πως μέσα μου
θα είσαι η δική μου Ελένη
Θα είσαι όπως σε θέλω εγώ
Σαν μια φλόγα αναμμένη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου