Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Νυχτερινές μπλε αποδράσεις...


Κλέβοντας δύο σκέψεις και δυο όνειρα, αρχίζω και αγναντεύω μια παλιά συνήθεια. Αρχίζω και φτιάχνω αυτό το απίστευτο και μαγικό τοπίο στο μυαλό μου. Φτιάχνω ολόκληρο το σενάριο για απόψε.
Αχ, απόψε λοιπόν...
Απόψε ετοιμάζομαι να ταξιδέψω λίγο πιο μακρυά από τις άλλες νύχτες. Να φτάσω μέχρι εκεί που δεν πιάνει πλέον το μάτι. Μέχρι εκεί που δεν ακούγεται η σιωπή. Εκεί που η μνήμη αρχίζει να διαγράφει τα δεδομένα της αντίστροφα. Και να αναπαράγει τις πιο ευφάνταστες αναμνήσεις που δεν θα γίνουν ποτέ. Κι ο χρόνος έχει πάψει να υπάρχει. Δεν τον αντιλαμβάνεσαι όπως και δεν έχει πλέον εξουσία να κυλίσει. Είσαι στο πουθενά και παντού ταυτόχρονα. Είσαι ελεύθερος!!!
Για εκεί ετοιμάζομαι να ταξιδέψω απόψε. Αυτός είναι ο προορισμός μου, όπου για χάρη του άνοιξα τα πιο μεγάλα πανιά! Ετοίμασα το πιο όμορφο χαμόγελο. Άρχισα να ετοιμάζω τις πιο απίστευτες σκέψεις και στο μυαλό μου έχω ένα πρόσωπο. Εσένα...
Ότι πιο απίστευτο μπορούσε να συμβεί στην ζωή μου... Να γεννηθώ ξανά, χιλιάδες φορές ταυτόχρονα. Να αναπνέω σε μια άπνοια και να μην χορταίνω την ανάσα σου. Να γεύομαι το απίστευτο και αδιανόητο φιλί σου, χωρίς να υπάρχει η λέξη τέλος στο λεξιλόγιο μου και να ζώ μέσα σε μια απίστευτα τρελή και ταυτόχρονα πραγματική πραγματικότητα!!!
Και όλα αυτά απόψε! Ναι απόψε, μέσα στα όνειρά μου. Να είσαι η θεά μου. Μέσα στην αγκαλιά μου...
Απόψε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου