Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Κατεστραμμένα όνειρα

Καλησπέρα!
Θα ξεκινήσω με μια συγνώμη προς του αναγνώστες του blogspot μου, γιατί τελευταία τα έχω παρατήσει. Δυστυχώς δεν υπάρχει χρόνος, αλλά και αν υπάρξει κάποια στιγμή, δεν υπάρχει όρεξη. Μας έχουν κάνει να παιδευόμαστε και να παρακολουθούμε ταυτόχρονα με την κάθε παπάρα του καθενός, που στην τελική ουσία δεν έπρεπε να μας ενδιαφέρει καθόλου!
Δεν θέλω να σας κουράσω, ούτε να σας εμπλέξω, ούτε να σπαταλήσω άλλο χρόνο από τις ζωές μας. Αυτό που θέλω να πω, είναι ακριβώς και αυτό που βίωσα. Είχα ένα όνειρο και μου το κατέστρεψαν. Και μου ζητήθηκε και αντάλλαγμα σε αυτό. Αφού λοιπόν μου κατέστρεψαν τα όνειρα, μου ζήτησαν να μην καταστρέψω εγώ τα δικά τους.
Ευτυχώς για αυτούς, το επίπεδό μου δεν είναι τόσο χαμηλά, οπότε και δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω. Θέλω απλά να κλείσω βάζοντας σας σε σκέψεις, όπως κάνω σχεδόν πάντα άλλωστε. Μια ερώτηση μου αρκεί!
- Τι θα προτιμούσατε; Να σας καταστρέψουν τα όνειρα η να καταστρέψετε εσείς τα δικά τους;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου