Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Τελικά η ευτυχία μοιάζει να είναι φτιαγμένη για να μοιράζεται

Καλησπέρα, καλησπέρα...
Φαινομενικά μόνος. αλλά γεμάτος χαρά και ευχαρίστηση. Χαρά γιατί είμαι ευτυχισμένος και ευχαρίστηση γιατί τα πράγματα γύρω μου πηγαίνουν μια χαρά...
Το φαινομενικά μόνος δεν μετράει τόσο γιατί μπορεί να ξεκινάω και να τελειώνω την μέρα μόνος μου (ξυπνάω - κοιμάμαι), αλλά μόλις περάσει λίγο η ώρα βρίσκομαι με τους φίλους μου η με τον άνθρωπο που επέλεξα να με αντιπροσωπεύει από εδώ και πέρα! Τέρμα τα παλιά, γύρισα πλέων σελίδα και δεν έχω χρόνο για άλλο πόνο... Μόνο χαρές και ευτυχία... Μόνο μπροστά και καθαρά... Νύχτες αγνές και νηφάλιες και πρωινά κεφάτα και ορεξάτα.
Τα πράγματα γύρο μου πηγαίνουν όπως τα θέλω και μπορώ και τα ελέγχω και αυτό μου δημιουργεί την λεγόμενη ευχαρίστηση και από την άλλη η χαρά έρχεται μόνη της, μέσα από τους παλιούς φίλους - συμμαθητές και από την ζωούλα μου.
Μπορεί να έχω μέρες να γράψω, αλλά θα επιστρέψω δριμύτερος... :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου