Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Για την Χαρά!!!


Καλησπέρα Καλησπέρα...
Θα σας πως μια αληθινή ιστορία και μετά θα σας δείξω και ένα ποίημα, το οποίο το αφιερώνω στον άγγελο που είναι στην εικόνα!!!
Λοιπό εντελώς τυχαία και σε αυτό που ονομάζουμε όλοι μας facebook, Γνώρισα αυτήν την πανέμορφη γοργόνα. Είναι μικρή στην ηλικία και φυσικά ο νους μου δεν πήγε στο πονηρό. Γίναμε φίλοι αρκετά γρήγορα. Την συνάντησα και μια φορά στο δρόμο και της μίλησα, αρκετό τρακ και από τους δύο... Σήμερα έγινε όμως κάτι το ανεπανάληπτο. Μου έστειλε κάποιους στοίχους που είχε εμπνευστεί και εγώ τους μετέτρεψα σε ποίημα... Ελπίζω να ήμουν σύντομος και κατανοητός και καθόλου κουραστικός με την ιστορία μου. Ακολουθεί αυτό το αριστούργημα που ναι μεν το εμπνεύστηκε αυτό το πανέμορφο πλάσμα, μα το διαμόρφωσα όσο πιο θεϊκά μπορούσα εγώ!!!

Μόνος σου

Πάντα ήσουν μόνος
για όλα εσύ ήσουν η αιτία
Είναι μεγάλος ο πόνος
και ας μην υπάρχει αμαρτία

Δυστυχώς πίστεψες πως όλοι ήταν κοντά σου
τους έδινες τα πάντα δίχως να το αξίζουν
Το κεφάλι έσκυβες και λύγιζες τα γόνατά σου
Τους χρειάζεσαι μα πλέον πίσω δεν γυρίζουν

Αυτό που ψάχνεις ποτέ δεν θα το βρεις
δεν κράτησες κάτι για τον εαυτό σου
Πάλι βγήκες χαμένος και μην απορείς
Όλα πλέον γίνονται για το καλό σου

Όμως τα όνειρα πετάνε πολύ ψηλά
πνίγεις τα συναισθήματα και προχωράς
Μοιάζουν με αγγέλους με λευκά φτερά
μόνος σου ελπίζεις και μαθαίνεις να πετάς

Δεν υπάρχει τέλειος άνθρωπος
άστα όλα πίσω κα προχώρα
Μην γίνεσαι και εσύ απάνθρωπος
Αφήσου στου μυαλού την κατηφόρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου