Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Το φαινόμενο Παντελίδη!!!

Καλησπέρα, καλησπέρα...
Μικρό μπλε λεύκωμα λοιπόν και το φαινόμενο Παντελίδη...
Ένας καλιτέχνης που στην κυριολεξία ήρθε απο το πουθενά!!! Κι όμως με την μαγκιά του και την καψούρα του για μια γυναίκα, μας έκανε να τον γνωρίσουμε και να τον βάλουμε γρήγορα στην καρδιά μας. Μας έκανε να αρχίσουμε να ξενιχτάμε με τα τραγούδια του και να αρχίσουμε να ξανα καψουρευόμαστε απο την αρχή!!!
Δώσε πόνο!!!
Θα πω όμως την πικρή αλήθεια πως εμένα δεν μου άρεσε καθόλου στην αρχή... Μου ήταν παντελώς αδιάφορος γιατί αν και καψουρεύομαι και κόβω τις φλέβες μου, το κάνω με διαφορετικό τρόπο... Κι όμως αυτό το πείσμα του, με έκανε να τον συμπαθήσω...
Τα υπόλοιπα τα ξέρετε και τα προσαρμόζεται στις δικές σας ανάγκες, αναλόγως την δικιά σας καψούρα...
Δεν θα σας κουράσω άλλο, απλά θα σας αφιερώσω το τραγούδι που με άγγιξε εμένα προσωπικά!!!
Πιο άλλο, από το πάμε στοίχημα, γιατί ρε παιδιά ειλικρινά: ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΑΝ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΣΟΥ!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΟΥ ΤΡΕΛΑ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ!!!

Αχ... :*


Αυτό να το βάλεις πολύ καλά στο μυαλό σου!!! Δεν μπορώ να κοιμηθώ!!!

2 σχόλια:

  1. Πες στον αλλον πως δικια μμ μια ζωη θα εισαι οσο εγω κ εσυ τα βραδια ππ περασαμε μας καινε
    πες στον αλλον κ να παει να ΓΑΜΗΘΕΙ γτ ποτε ττ δεν θα δει 2 ματια αντρικα να κλαινε


    Παμε στοιχημα θα ξαναρθεις παμε στοιχημα μακρυα μμ δεν μπορεις
    κ αν ρωτας εγω καρδουλα μμ πως τα περναω δν μπρω να κοιμηθωωω αν δεν νιωθω τ αρωμα σσ δν μπορω να κοιμηθω οσο δεν χτυπαει στο στηθος μμ τρελα ηκαρδια σσ


    ερχομαι με φορα πες ττ ελειξε στο θεμα σας κ γυρισε στον αντρα σσ να παρει σαρκα το ονειρο μας
    ερχομαι με φορα πες ττ εκλεισε το σπιτι σας κ γεμισε βαλιτσες κ ελα αδειασετες στο δικο μας!

    παμε στοιχημα θα ξαναρθεις παμε στοιχημα μακρυα μμ δεν μπορεις
    κ αν ρωτας εγω καρδουλα μμ πως τα περναω δεν μπρω να κοιμηθω αν δεν νιωθω τ αρωμα σσ δεν μπρω να κοιμηθω οταν δεν χτυπαει στο στηθος μμ τρελα η καρδια σσ

    ερχομαι με φορα πες ττ ελειξε στο θεμα σας κ γυρισε στον αντρα σσ να παρει σαρκα το ονειρο μας
    ερχομαι με φορα πες ττ εκλεισε το σπιτι σας κ γεμισε βαλιτσες κ ελα αδειασετες στο δικο μας!ερχομαι με φορα πες ττ εκλεισε το σπιτι σας κ γεμισε βαλιτσες κ ελα αδειασετες στο ΔΙΚΟ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να κοιμηθώ εδώ και πάρα πολλούς μήνες καρδούλα μου... Έχω πάθει την μεγαλύτερη ζημιά της ζωής μου... Σ`αγαπάω ακόμα... Μόνο για σένα ζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή