Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Σ` αγαπάω


Σ` αγαπάω







Απόψε δεν έχω πιει
πριν ξεκινήσω σταματάω
Αγγίζω το γυμνό σου το κορμί
θεά μου σου λέω σ` αγαπάω

Βγαίνω μόνος στη βροχή
δεν ξέρω που να πάω
Οι δρόμοι σταματούν εκεί
Θέλω να σου πω πως σ` αγαπάω

Προσπαθώ να θυμηθώ
κάτι που συνέχεια ξεχνάω
Βλέπω πως δε είσαι εκεί
σου έχω πει πως σ` αγαπάω

Δυο τριαντάφυλλα μικρά
μέσα στα χέρια μου κρατάω
Θέλω να στα δώσω τόσο πολύ
να σου ξαναπώ πως σ` αγαπάω

Χτυπάω τον τοίχο με γροθιές
επάνω μου με δύναμη ξεσπάω
Συγνώμη που δεν είμαι εκεί
να σου θυμίσω ότι σ `αγαπάω

Κάθε βράδυ
για σένα ξενυχτάω
Θέλω να σου δείξω
πόσο σ` αγαπάω

1 σχόλιο:

  1. Σ` αγαπάω... Το απόλυτο συναίσθημα... Αλήθεια πως μπορείς να το δείξεις;;; Με ένα λουλούδι; Μονάχα με την παρουσία σου όταν σε έχει ανάγκη ο άλλος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή