Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Καλημέρα


-->
Ξύπνησα και σήμερα
και σκέφτομαι εσένα
ένα λουλούδι όμορφο
είναι για σένα από μένα

Με ένα γλυκό φιλί
από δω μέχρι πέρα
θα έρθω να σου πω
μοναχά μια καλημέρα

Έξω από το σπίτι σου
θα κορνάρω να βγεις έξω
Για σένα το ποιο όμορφο
Τριαντάφυλλο θα διαλέξω

Θέλω να μου δώσεις ένα φιλί
και να μου πεις καλημέρα
για να συνεχίσω να ζω
και την υπόλοιπη μέρα

Να πάω στο σπίτι μου
και να αρχίσω να γράφω
τα ποιο όμορφα λόγια
για σένα τα συγγράφω

Έτσι είναι όταν αγαπάω
από την Τρίτη ως την Δευτέρα
τα βράδια είμαι μόνος και πονάω
Τα πρωινά όμως σου λέω καλημέρα

κάθε φορά που θα ξυπνήσω
θα βρω τον ποιο απίστευτο τρόπο
να σου πω την ποιο τέλεια καλημέρα
χωρίς να μου κάνει κανέναν κόπο

Για σένα κάθομαι μόνος μου και γράφω
γιατί κάθε λεπτό σε σκέφτομαι συνέχεια
ελπίζω να μην σε ενοχλώ καθόλου
και να δείχνεις πολύ μεγάλη ανέχεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου